Leggyakrabban feltett kérdések

Az alábbiakban válaszokat talál a gyakran feltett kérdésekre:

MILYEN TERMÉKEKET KÍNÁL A COLORAY?
ARTPRINTCAVE üzletben fotótapétákat talál az öntapadó MagicStick anyagon, vinil fotótapétákat, flizelin fotótapétákat és latex premium anyagon, illetve laminált fólián készült fotótapétákat. Tapéták mellett az ajánlatunkban kaphatók az öntapadó matricák IKEA sorozatokhoz, falmatricák, BubbleFree anyagon is.
HOGYAN TALÁLHATÓ A MEGFELELŐ GRAFIKA?
Coloray üzletben igénybe veheti a keresőt, amibe kívánt kifejezéseket írhat be vagy használhatja a meglévő kategóriákat: rendeltetés, témák, kollekciók és ajánlások. Mindig fordulhat segítségért a tanácsadóinkhoz e-mailben: info@artprintcave.hu
HOGYAN LEHET RENDELNI?
Egyszerű! Ha megtalálta a kívánt grafikát, állítsa be a termék paramétereit (típus és anyag), adja meg a méreteket és a további opciókat, majd pedig TEGYE A KOSÁRBA. A kosárban töltse ki a megrendelési űrlapot és teljesítse a fizetést.
HOGYAN KIFIZETHETŐ A MEGRENDELÉS?
A megrendelés kifizethető biztonságos internetes fizetéssel: PayU, PayPal, illetve utánvétes fizetést is választhat.
MILYEN A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSI IDEJE?
A szállítást futárszolgálattal végezzük belföldön és külföldön egyaránt. A szállítási idő a kiszállítás országától függ (a külföldre történő szállítás árkalkulációja egyedileg történik).
- Lengyelországban a szállítás körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe.
- A szállítás Európán belül körülbelül 3-5 munkanapot vesz igénybe.
- A kiszállítás az Egyesült Államokba körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.
- A szállítás más helyekre körülbelül 4-6 munkanapot vehet igénybe.
MILYEN A MEGRENDELÉS KÖLTSÉGE?
A megrendelés költsége egyénileg kerül meghatározásra a tapéta méretei szerint, az alábbi négyzetméterenkénti átszámítási tényező segítségével
MEGRENDELHETŐ A KÜLDEMÉNY KÜLFÖLDRE?
Természetesen! A küldeményt a kívánt címre kézbesítjük. Külföldi küldemények árazása egyénileg történik. Írjon nekünk egy e-mail üzenetet az alábbi címre: info@artprintcave.hu
MI A TEENDŐ, HA SÉRÜLT A KÜLDEMÉNY?
Ha a küldeménynek bármilyen sérülését észleli, akkor feltétlenül bontsa fel a futár jelenlétében és vegye fel vele a kár jegyzőkönyvét. Ezt követően küldje meg a jegyzőkönyvet és a sérülés fényképét a info@artprintcave.hu címre. Bejelentés megérkezése után egy új, teljes értékű árut küldünk Önnek. További információ a Reklamáció és visszáru c. fejezetben
HOGYAN BEJELENTHETŐ A REKLAMÁCIÓ?
Ha a csomag felbontása után észreveszi, hogy az áru nem egyezik meg a megrendeléssel – rossz a mérete, képkocka, anyag, vagy nem teljes a megrendelés, értesítsen bennünket e-mailen a info@artprintcave.hu címen. Legjobb, ha az e-mailhez a hiba fényképét csatolja. A reklamáció pozitív elbírálása után megküldjük Önnek a megfelelő árut vagy visszaadjuk a pénzét.
VAN-E LEHETŐSÉG KEDVEZMÉNYRE?
Egyszeri kedvezmény kapható, ha feliratkozik a hírlevélre -800 HUF.
 

HA TOVÁBBI KÉRDÉSE VAN, KÉRJÜK ÍRJON NEKÜNK!